Subject: Sportland Kõrvemaa Suusamaraton 26.01.2025
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 12:43:18 +0200

Tere!

Oleme taas korraldamas juba 20. hooaega Sportland Kõrvemaa Suusamaratoni.

Uuel hooajal toimub see 26.01.2025 kell 10.00-16.00.

Sündmuse kohta lisainfo on leitav siit -
https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

Sündmuse kooskõlastuse taotlus on kirjalisas koos liikluskorralduse skeemi
ja võitsluse rajakaardiga.

Etteruttavalt juba ütlen, et sündmus on plaanitud samamoodi nagu ka
eelmisel aastal.

Jääme ootama kooskõlastust.

Ette tänades ja rahulikku jõuluaega soovides,

Gisela Needrit

Peakorraldaja

56957333

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.